Wyświetleń: 4122
Franczyza

Placówki franczyzowe  prowadzą sprzedaż produktów oferowanych przez Bank (z wyłączeniem funduszy inwestycyjnych i produktów strukturyzowanych).

Oferta obejmuje m.in. kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, karty kredytowe i płatnicze, lokaty terminowe, wpłaty i wypłaty gotówkowe, rachunki osobiste, przelewy, przelewy do ZUS i US.

 

Wsparcie dla Franczyzobiorców:

 

* wsparcie w wyborze lokalizacji pod placówkę franczyzową

* współudział w kosztach otwarcia placówki

* koordynacja procesu otwarcia placówki

* przygotowanie merytoryczne Partnera i jego pracowników do prowadzenia placówki i obsługi klientów

* szeroka oferta szkoleń bezpośrednich oraz kursów on-line

* doradztwo w zakresie przeprowadzania akcji promocyjnych

* wsparcie organizacyjne ze strony centrali Banku - do dyspozycji placówki i Partnera m.in. infolinia produktowa i techniczna (7 dni w tygodniu) oraz specjalnie wyodrębniony Zespół ds. Franczyzy

* wsparcie organizacyjne i doradztwo pracowników regionalnych Banku

* wsparcie finansowe w otwarciu placówki - do 12 tys. zł.

* wsparcie reklamowe i marketingowe - do 6 tys. zł.

* szeroki pakiet szkoleń dla franczyzobiorców i ich pracowników: m.in. szkolenia produktowe, systemowe, kasowe, z zakresu technik sprzedaży.

 

Kwota inwestycji:

 

* Partner pokrywa koszty inwestycji - dostosowanie lokalu do wymogów banku, remont, zakup alarmu, ubezpieczenie placówki;  z własnych środków. 

* Minimalny koszt inwestycji w dwustanowiskową placówkę partnerską - ok. 37 tys. zł. (meble, sejf, wizualizacja)

* Bank partycypuje w kosztach inwestycji Agenta poprzez zakup sprzętu komputerowego, systemu monitoringu wizyjnego oraz elementów wizualizacji zewnętrznej. 

* Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego. 

* Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.

* Eurobank nie pobiera od franczyzobiorcy opłaty licencyjnej!

 

Źródła dochodów Agenta:

 

* produkty kredytowe i inne - wynagrodzenie prowizyjne

* produkty depozytowe - wynagrodzenie prowizyjne

* produkty rozliczeniowe - część opłat pobieranych od Klienta

 

Podstawowe wymagania sieci:

 

* rekomendujemy otwarcie placówki  w centrum miasta lub przy głównej ulicy handlowej, z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy

* wielkość powierzchni lokalu - min. 36 m2 sali sprzedaży (lokal powinien posiadać zaplecze)

* wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego

* witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat

* jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 4 m w lini prostej

* pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.