
Placówki franczyzowe prowadzą sprzedaż produktów oferowanych przez Bank (z wyłączeniem funduszy inwestycyjnych i produktów strukturyzowanych).
Oferta obejmuje m.in. kredyty gotówkowe, kredyty hipoteczne, karty kredytowe i płatnicze, lokaty terminowe, wpłaty i wypłaty gotówkowe, rachunki osobiste, przelewy, przelewy do ZUS i US.
Wsparcie dla Franczyzobiorców:
* wsparcie w wyborze lokalizacji pod placówkę franczyzową
* współudział w kosztach otwarcia placówki
* koordynacja procesu otwarcia placówki
* przygotowanie merytoryczne Partnera i jego pracowników do prowadzenia placówki i obsługi klientów
* szeroka oferta szkoleń bezpośrednich oraz kursów on-line
* doradztwo w zakresie przeprowadzania akcji promocyjnych
* wsparcie organizacyjne ze strony centrali Banku - do dyspozycji placówki i Partnera m.in. infolinia produktowa i techniczna (7 dni w tygodniu) oraz specjalnie wyodrębniony Zespół ds. Franczyzy
* wsparcie organizacyjne i doradztwo pracowników regionalnych Banku
* wsparcie finansowe w otwarciu placówki - do 12 tys. zł.
* wsparcie reklamowe i marketingowe - do 6 tys. zł.
* szeroki pakiet szkoleń dla franczyzobiorców i ich pracowników: m.in. szkolenia produktowe, systemowe, kasowe, z zakresu technik sprzedaży.
Kwota inwestycji:
* Partner pokrywa koszty inwestycji - dostosowanie lokalu do wymogów banku, remont, zakup alarmu, ubezpieczenie placówki; z własnych środków.
* Minimalny koszt inwestycji w dwustanowiskową placówkę partnerską - ok. 37 tys. zł. (meble, sejf, wizualizacja)
* Bank partycypuje w kosztach inwestycji Agenta poprzez zakup sprzętu komputerowego, systemu monitoringu wizyjnego oraz elementów wizualizacji zewnętrznej.
* Bank ponosi także koszty związane z utrzymaniem oraz serwisowaniem przekazanego sprzętu komputerowego.
* Na koszt Banku odbywają się wszelkie szkolenia pracowników i franczyzobiorcy.
* Eurobank nie pobiera od franczyzobiorcy opłaty licencyjnej!
Źródła dochodów Agenta:
* produkty kredytowe i inne - wynagrodzenie prowizyjne
* produkty depozytowe - wynagrodzenie prowizyjne
* produkty rozliczeniowe - część opłat pobieranych od Klienta
Podstawowe wymagania sieci:
* rekomendujemy otwarcie placówki w centrum miasta lub przy głównej ulicy handlowej, z witryną umożliwiającą ekspozycję reklamy
* wielkość powierzchni lokalu - min. 36 m2 sali sprzedaży (lokal powinien posiadać zaplecze)
* wejście do lokalu od strony ciągu komunikacyjnego
* witryna od ulicy min. 2x2m samego szkła bez krat
* jedna ze ścian placówki musi mieć nie mniej niż 4 m w lini prostej
* pobliski parking jako dodatkowy atut lokalizacji.